Литваков Андрій Володимирович
    Перший заступник міського голови

    Автобіографія
    Народився 19 квітня 1965 року у місці Херсон, Херсонської області. 
    З 1972 року по 1980 рік навчався у середній школі № 49 м. Херсон. 
    З 1980 року по 1983 рік – навчався у вечірній середній школі №4 Суворовського району м.Херсон. 
    З 1983 по 1985 строкова служба. Служив в окремому батальйоні морської піхоти ЧФ. Брав 
    участь у бойових операціях. 
    З 1985 року роботав на різних підприємствах міста Херсона: Друкарня "Наддніпрянська 
    правда", УПТК "Облпемпромтрест", Горрадіо, Морехідне училище рибної промисловості. 
    З 1989 року почав займатися підприємницькою діяльністю. 
    З 1993 року по 1999 р. – навчався у Таврійському інституті підприємництва і права, отримав 
    диплом спеціаліста зі спеціальністю - "Економіка підприємства", кваліфікація – економіст. 
    У 2011 році закінчив Кримський інститут інформаційно-поліграфічних технологій 
    Української академії друкарства і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки 
    "Видавничо - поліграфічна справа" та здобув кваліфікацію бакалавра, фахівця з видавничо- 
    поліграфічного виробництва .
    У 2012 році закінчив Українську академію друкарства і отримав повну вищу освіту за 
    спеціальністю - "Комп’ютерні технологіїі системи – поліграфічних виробництв" та здобув 
    кваліфікацію технолог-видавець. 
    З вересня 1994 року по лютий 2004 р. займав посаду директора Виробничої компанії 
    "АНТА" м. Херсон (звільнився за власним бажанням). 
    З лютого 2005 року по вересень 2006 року призначений на посаду першого заступника 
    директора ДП "Видавництво і друкарня "Таврида"" в м. Сімферополь, АР Крим. 
    З вересня2006 року по – листопад 2013р. займав посаду директора ДП Видавництво і 
    друкарня "Таврида". 
    У серпні 2006 року присвоєно почесне звання "Заслужений працівник культури 
    Автономної Республіки Крим". 
    В період роботи на посаді директора ДП Видавництво і друкарня "Таврида", як керівник 
    ДП Видавництво і друкарня "Таврида" нагороджений: 
    - відзнакою ІІІ ступеня "за заслуги в розвитку інформаційної сфери" в 2006 році, 
    - в 2005 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
    Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського ІІІ ступеню, 
    - в 2006 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
    Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського ІІ ступеню, 
    - в 2007 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
    Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського І ступеню, 
    - національним сертифікатом "Державний керівник року" (2009р.), 
    - "Керівник року України" (2010р.) за професійне правління підприємством лідером 
    економіки України, 
    - за високопродуктивну працю та професіоналізм нагороджений Золотою медаллю "За 
    трудові заслуги" в 2010 році,
    - за професіоналізм, наполегливість і самовіддану працю в 2010 році нагороджений 
    орденом "Почесний Хрест", 
    - в 2010 році за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, високий 
    професіоналізм, вагомий особистий внесок у соціально-економічний і культурний розвиток 
    маю подяку Представництва Президента України в АРК, 
    - в 2011 за високу національну гідність, патріотизм, активну участь у розбудові 
    Української держави присвоєно почесне звання "Лицар Вітчизни" з врученням "Золотого 
    хреста честі та звитяги", 
    - як керівник ДП Видавництво і друкарня "Таврида" нагороджений дипломом "Лідер 
    України" (2011р.). 
    Останнє місце роботи ДП Видавництво і друкарня "Таврида", директор. 
    В даний час проживає у Херсонській області, м. Цюрупинськ. 
    Сімейний стан: одружений, має дітей.


    Основні функції першого заступника міського голови

     

    Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради:

    - здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

    - розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

    • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
    • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

    -     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
    -     будівництва;

    -    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

    -    протипожежної безпеки.

    - організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

    - звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
    розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

    - організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

    виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

    - здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
    соціально-економічного розвитку.

    - здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

    - приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
    внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
    розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
    трудових, фінансових ресурсів.

    - постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
    роки.

    - постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
    зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

    - очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

    • з питань оренди та приватизації;
    • житлово-побутову;

    -        приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

    - надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
    порядку встановленому Законом.


    Лук'янченко Валерій Михайлович
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 

    Автобіографія

     
    Народився 4 вересня 1958 року в селі Великі Копані Цюрупинського району Херсонської області.
    У 1976 закінчив Великопанську середню школу.
    у 1981 закінчив Херсонський сільськогосподарський інститут ім. А.Д.Цюрупи та має спеціальність інженера-будівельника.
    З 1981 по 1983 рік служив у лавах Радянської Армії.
    з 1988 працював на заводі "Аметист" у місті Цюрупинськ інженером по ремонту, начальником ремонтно-будівельної дільниці.
    у 2001 році приступив до роботи у міському підприємстві "Цюрупинськ-теплоенерго".
    Обіймав посади начальника енергетичної служби, начальника експлуатації котелень та теплопунктів, заступника директора, головного інженера.
    З 2010 працював у будівельній компанії ТОВ "СІПІ ПЛЮС" начальником виробничо-технічного відділу, головним інженером.
    До листопада 2015 року працював у ДУ "Херсонський обласний лабораторний центр ДСЕСУ" оператором газової котельної.
    Є дружина, та троє дорослих синів.


    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

     

    - Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

    - Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

    - Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

    - Контролює організацію благоустрою населених пунктів Цюрупинської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

    - Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

    - Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

    - Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

    - Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

    - Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

    - Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

    - Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Цюрупинська

    - Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

    - Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

    - Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

    - Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

    - Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

    - Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

    - Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

    - Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

    - Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

    - Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

    - Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

    - Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

    - Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

    - Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

    - Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

    - Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

    - Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

    - Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.


    Петриченко Ольга Миколаївна
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

    Автобіографія

     
    Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району.
    Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
    У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
    У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
    Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Цюрупинського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
    Одружена. Є донька. 



    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

     

               - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

              - Координує діяльність:

    • дошкільних навчальних закладів міста;
    • Сагівського будинку культури;
    • міських бібліотек.

              - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

               - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

              Організовує:

    • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
    • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

              Взаємодіє з:

    • районними установами та організаціями;
    • аптеками різних форм власності;
    • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
    • міською громадською організацією ветеранів м. Цюрупинська;
    • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
    • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
    • міською спілкою промисловців та підприємців;
    • міською громадською молодіжною організацією;

               - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

              - Забезпечує:

    • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
    • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

              - Сприяє:

    • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
    • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
    • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
    • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

                - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

    • Вживає заходів щодо:

                - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

                - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

    • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

     

    Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.

Телефон горячої лінії 2-13-09
з 8:00 до 17:00 по будням

Ваша думка має значення
Перейменування міста Цюрупинськ:

ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
популярне

вологість:

тиск:

вітер:

Литваков Андрій Володимирович
Перший заступник міського голови

Автобіографія
Народився 19 квітня 1965 року у місці Херсон, Херсонської області. 
З 1972 року по 1980 рік навчався у середній школі № 49 м. Херсон. 
З 1980 року по 1983 рік – навчався у вечірній середній школі №4 Суворовського району м.Херсон. 
З 1983 по 1985 строкова служба. Служив в окремому батальйоні морської піхоти ЧФ. Брав 
участь у бойових операціях. 
З 1985 року роботав на різних підприємствах міста Херсона: Друкарня "Наддніпрянська 
правда", УПТК "Облпемпромтрест", Горрадіо, Морехідне училище рибної промисловості. 
З 1989 року почав займатися підприємницькою діяльністю. 
З 1993 року по 1999 р. – навчався у Таврійському інституті підприємництва і права, отримав 
диплом спеціаліста зі спеціальністю - "Економіка підприємства", кваліфікація – економіст. 
У 2011 році закінчив Кримський інститут інформаційно-поліграфічних технологій 
Української академії друкарства і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки 
"Видавничо - поліграфічна справа" та здобув кваліфікацію бакалавра, фахівця з видавничо- 
поліграфічного виробництва .
У 2012 році закінчив Українську академію друкарства і отримав повну вищу освіту за 
спеціальністю - "Комп’ютерні технологіїі системи – поліграфічних виробництв" та здобув 
кваліфікацію технолог-видавець. 
З вересня 1994 року по лютий 2004 р. займав посаду директора Виробничої компанії 
"АНТА" м. Херсон (звільнився за власним бажанням). 
З лютого 2005 року по вересень 2006 року призначений на посаду першого заступника 
директора ДП "Видавництво і друкарня "Таврида"" в м. Сімферополь, АР Крим. 
З вересня2006 року по – листопад 2013р. займав посаду директора ДП Видавництво і 
друкарня "Таврида". 
У серпні 2006 року присвоєно почесне звання "Заслужений працівник культури 
Автономної Республіки Крим". 
В період роботи на посаді директора ДП Видавництво і друкарня "Таврида", як керівник 
ДП Видавництво і друкарня "Таврида" нагороджений: 
- відзнакою ІІІ ступеня "за заслуги в розвитку інформаційної сфери" в 2006 році, 
- в 2005 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського ІІІ ступеню, 
- в 2006 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського ІІ ступеню, 
- в 2007 році, за видатні заслуги та значний особистий внесок у розвиток та зміцнення 
Української держави" нагороджений Орденом Павла Чубинського І ступеню, 
- національним сертифікатом "Державний керівник року" (2009р.), 
- "Керівник року України" (2010р.) за професійне правління підприємством лідером 
економіки України, 
- за високопродуктивну працю та професіоналізм нагороджений Золотою медаллю "За 
трудові заслуги" в 2010 році,
- за професіоналізм, наполегливість і самовіддану працю в 2010 році нагороджений 
орденом "Почесний Хрест", 
- в 2010 році за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, високий 
професіоналізм, вагомий особистий внесок у соціально-економічний і культурний розвиток 
маю подяку Представництва Президента України в АРК, 
- в 2011 за високу національну гідність, патріотизм, активну участь у розбудові 
Української держави присвоєно почесне звання "Лицар Вітчизни" з врученням "Золотого 
хреста честі та звитяги", 
- як керівник ДП Видавництво і друкарня "Таврида" нагороджений дипломом "Лідер 
України" (2011р.). 
Останнє місце роботи ДП Видавництво і друкарня "Таврида", директор. 
В даний час проживає у Херсонській області, м. Цюрупинськ. 
Сімейний стан: одружений, має дітей.


Основні функції першого заступника міського голови

 

Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради:

- здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

- розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

  • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
  • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

-     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
-     будівництва;

-    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

-    протипожежної безпеки.

- організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

- звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

- організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

- здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
соціально-економічного розвитку.

- здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

- приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
трудових, фінансових ресурсів.

- постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
роки.

- постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

- очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

  • з питань оренди та приватизації;
  • житлово-побутову;

-        приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

- надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
порядку встановленому Законом.

Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.

Лук'янченко Валерій Михайлович
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 

Автобіографія

 
Народився 4 вересня 1958 року в селі Великі Копані Цюрупинського району Херсонської області.
У 1976 закінчив Великопанську середню школу.
у 1981 закінчив Херсонський сільськогосподарський інститут ім. А.Д.Цюрупи та має спеціальність інженера-будівельника.
З 1981 по 1983 рік служив у лавах Радянської Армії.
з 1988 працював на заводі "Аметист" у місті Цюрупинськ інженером по ремонту, начальником ремонтно-будівельної дільниці.
у 2001 році приступив до роботи у міському підприємстві "Цюрупинськ-теплоенерго".
Обіймав посади начальника енергетичної служби, начальника експлуатації котелень та теплопунктів, заступника директора, головного інженера.
З 2010 працював у будівельній компанії ТОВ "СІПІ ПЛЮС" начальником виробничо-технічного відділу, головним інженером.
До листопада 2015 року працював у ДУ "Херсонський обласний лабораторний центр ДСЕСУ" оператором газової котельної.
Є дружина, та троє дорослих синів.


Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

 

- Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

- Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

- Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

- Контролює організацію благоустрою населених пунктів Цюрупинської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

- Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

- Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

- Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

- Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

- Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

- Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

- Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Цюрупинська

- Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

- Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

- Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

- Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

- Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

- Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

- Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

- Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

- Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

- Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

- Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

- Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

- Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

- Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

- Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

- Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

- Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

- Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.

Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.

Петриченко Ольга Миколаївна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

Автобіографія

 
Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району.
Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Цюрупинського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
Одружена. Є донька. 



Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

 

           - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

          - Координує діяльність:

  • дошкільних навчальних закладів міста;
  • Сагівського будинку культури;
  • міських бібліотек.

          - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

           - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

          Організовує:

  • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
  • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

          Взаємодіє з:

  • районними установами та організаціями;
  • аптеками різних форм власності;
  • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
  • міською громадською організацією ветеранів м. Цюрупинська;
  • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
  • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
  • міською спілкою промисловців та підприємців;
  • міською громадською молодіжною організацією;

           - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

          - Забезпечує:

  • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
  • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

          - Сприяє:

  • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
  • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
  • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
  • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

            - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

  • Вживає заходів щодо:

            - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

            - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

  • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

 

Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.